vendela: NUMMER ETT I SVERIGE

en snabb resumé av den sensaste veckan.
fotbollsskolan tog slut i torsdags och nu väntar bara en veckas jobb i augusti sedan är jag klar med mitt sommarjobb. en catch up med lovisa, en förlust mot notviken och ett nattbesök på max har även hunnits med.
 
midsommarafton trodde jag att jag skulle få spendera själv med familjen i stugan men det blev så att även vikke följde med dit. vi fiskade, spelade kubb, badade, solade, åt massa gott, kastade bomerang, spelade fotboll och tog en löparrunda. även på midsommardagen var vi i stugan.
 
efter den underbara helgen for jag till Halmstad med fantastiska vff för att spela cup kommunal finalen mot skåne. ni som följer mig på instagram vet redan hur det slutade och ni andra kanske hört det på andra håll men vi vann iallafall.
 
SÅ NU ÄR VI BÄST I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0