natasja: it's empty without you

haft en liten brejk från bloggen nu, men jag har haft fullt upp med annat så... men midsommaren spenderades iaf i stugan där det blev en hel del fiske och gott. själv vann jag min och mikaels fisketävling genom att krossa honom med 5 gäddor mot hans ynka två hihi(Y)
sen har det varit slit här hemma men nu är det äntligen stadssfesten och jag ser fram emot denna helg, hoppas att den bjuder på en hel del trevligheter.
nu sitter ja här i väntan på att hjärtat ska komma så att vi kan dra in och köpa lite sockervadd (det är saknat). folk må säga att det är för småbarn men vad spelar det för roll om det är gott så in i helljokes(a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0