natasja: it's like a roller coaster

dessa två senaste dagarna har spenderats med den underbaraste plus med en hel del brudar. stadsfesten igårkväll bjöd på en hel del trevligheter då man fick träffa en massa roliga och gamla vänner som men inte träffat på en evighet. riktigt trevligt. åkte dock endast en karusell i år (no limit)... började gråta.. grymt skönt i magen men jag tror att jag aldrig skrikit så högt och länge i mitt liv.. det kändes inte bättre heller då vi såg att hela grejen vilade på en lastbil just innan vi spände fast oss. tack gud för att vi överlevde(Y)
nu ut till den efterlängtade solen för att få njuta lite av värmen!
kalla mig fjorre..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0