Vendela; i hate my life and i wanna diee

^ riktigt så illa är det inte, men skulle helst vilja lägga mig under täcket och stiga upp om någon månad eller iallafall fara utomlands en vecka. komma bort från allt. släppa taget. allting går skit just nu. fotbollen. skolan. har så mycket att jag inte får någonting gjort. har så mycket att jag inte gör något alls. träna. äta. sova. så känns mitt liv. jag är less på att jag inte duger och jag är less på att jag stör mig på allt just nu. jag är less på dig och ändå vill jag inget annat än träffa dig. jag är less på att alla säger dom är tjocka och ändå tycker jag att jag är det. och mamma, bli inte orolig. jag mår bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0