Vendela: du och jag mot världen

jag har insett att min familj...är den knasigaste men finaste i världen.
jag har insett att vänner...stannar för livet.
jag har insett att min senaste kyss var...onödig.
jag har insett att mitt nyårslöfte är...ouppnåeligt.
jag tycker att kärlek är...knepigt.
jag tycker att livet är...en berg och dalbana.
jag tycker att rykten är...falska.
jag tycker att bantnings metoder är...påhittade knep för att tjäna pengar.
jag skulle vilja...hoppa fallskärm.
jag skulle ta flyget till...Australien.
jag skulle shoppa...skor!
jag är nöjd över...-
jag är missnöjd över...skulle inte tacka nej till ett annat utseende.
jag tror på...ödet och spöken.
jag är bra på att...hitta fel.
jag är dålig på att...berätta hur mycket mina vänner/familj betyder för mig.
jag vill bli...har inte bestämt mig än.
jag valde min linje för...det kändes rätt.
jag tycker min klass är...rolig och underbar.
jag har träffat...många nya vänner.
när jag blir arton ska jag...tatuera mig och åka utomlands.
jag ångrar att jag...inte kämpat mer för de jag vill.
jag är världens...sämsta på att ta beslut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0