Vendela: din bok, din skiva.

jag ligger och kollar igenom boken du gav mig. skivan, som jag också fick, är på. jag hade tänkt sätta in fler bilder på oss tillsammans eftersom tiden gick, men de blev inga fler. varför blev de så? skivan spelar "aldrig ska jag sluta älska dig" men är de verkligen så? ingen kan nånsin få mig att ändra de jag känner för dig, frågan är hur du känner. jag vet att jag bettet mig illa. men jag vill glömma, vill du? vi firar snart vårt tredje år tillsammans, den 6 mars, minns du? vårt tredje år tillsammans har varit det värsta året hitills. frågan är om de ens blir något tredje år? jag ska lägga tillbaka boken nu, lägga tillbaka den under min kudde.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0