vendela: årsumering del 2

juni 2011: badade med klassen i älven och spelade basket på skolgården. skolan brydde jag mig inte om. gick ut skolan med bra betyg och grät som en tok. valde samhälls. blev kär. funderade på att sluta fotboll. sov i tält ett antal gånger. moppade till mimmis stuga. spenderade alldeles för mycket kvällar i innervik.
juli 2011: började hänga i bergsbyn och var en hel del med Ebba. for till byske och sov tre dagar hos Linnea. levde rövare i klockträsk. Vann pite summergames med läns laget och for med vrickad fot på disco. var på trästocks med Linnea och massa andra och träffade Jonaz. var i Umeå och sov i tält.
augusti 2011: byttte från samhälls till natur. såg massa filmer och solade. var med filip och robert. hängde ännu mer i bergsbyn. körde moppe till skelleftehamn. simmade ut till stenen i skatan för första gången. började skolan i NA1A och trivdes från första stund. var på matfesten med massa folk och träffade massa snygga killar. köpte fiskar.
september 2011: var rätt mycket med Alice och lärde känna Natasja och Sofia. Joel och pappa fyllde år. hade mycket fotbollsmatcher och umgicks med många fina vänner. min moppe gick sönder. hade det första provet på gymnasiet. träffade jenny för första gången. spelade match med Joels lag. bråkade och blev vän med en kompis. åt grillad majs för första gången.
oktober 2011: fotbollsavslutning med f17. tränade nästan ingenting efter det. gjorde min första simtävling på nästan ett år, utan att ha tränat. lärde känna fyra underbara personer. umgicks en hel del med karro. hade den roligaste kvällen i mitt liv. trodde jag mötte min soulmate. firade halloween med några i klassen och klädde ut oss.
november 2011: gjorde mitt livs misstag och många tårar fälldes. var hos Natasja för första gången. spelade cup kommunal med de bästa tjejorna och vann! var på disco i burträsk med alice. var med mina underbara nyfunna vänner.
december 2011: hade nationella i matte och prov sista dagen före lovet. bråkade med två vänner. hade julbak med tjejerna i klassen. firade jul med släkten och nyår med fina vänner. spelade vilda gester med familjen. hade sovsällskap många dagar. hade julfest med balder. var i luleå med frida.
image descriptionimage descriptionimage description




Kommentarer
jenny

hahaha älskar bilden på oss, minns inte ens när den är tagen:$

2012-01-10 @ 18:40:44
URL: http://jennyhanssones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natasjavendelas

RSS 2.0