vendela: ÅRSUMERING 2011, finally DEL 1

januari 2011
började det nya året med att vakna upp med Linnea. fyllde år och köpte moppe. tränade med F17 ganska ofta och saknade mitt gamla lag. hade dm i campus med F95♥ svimmade för första gången i mitt liv och var rejält sjuk. spenderade alldeles för mycket tid på mina vänner och för lite tid på skolan. åkte snowboard för första gången i mitt liv i erikslidsbacken. var riktigt blond.






februari 2011:
såg framemot sportlovet och slippa skolan. var i Boliden hos mormor och morfar. åkte snowboard för andra gången, denna gång i vitbergsbacken. hade Linnea som lärare. for med härliga brudar till Malå där jag och min bräda gjorde bort oss. for till Göteborg och seplade SM, förlorade varenda match men kul var det!! var en riktig gottegris.

mars 2011:for till fjällen under påsklovet och längtade hem varenda dag. var med frida och linnea och sjöng falsksång vid coop klockan två på natten. linnea bodde en hel helg hos mig. mådde dåligt och började gå till kuratorn. körde skoter med Joel och vurpade. hade beslutsångest om vilken linje jag skulle välja. slutade simma. var på Boda Borg och klarade alla banor. hängde på night flight med massa godingar.
'
april 2011: blev total lurad av mamma. insåg att jag tyckte om min klass. hade friluftsdag med skolan så for till bygdsilijum med linnea och gjorde bort mig ännu mer, nu fick de från skolan se hur jag tumlade runt i diket. åt godis till lunch. var och checkade in samhälls.
maj 2011: firade valborgs med ebba som blev en galen och pinsam kväll. startade godis och chipslöfte.tog moppeturer med killarna från klassen. bastade med Hanna och Karro. Rullade i bikini i snön. var beroende av fanta och älskade pizza. tog avslutningsbilder som schteeekare med klassen. slutade gå till kuratorn och bestämde mig för att skaffa ett liv. firade Linneas födelsedag med massa folk. trodde att jorden skulle gå under och skickade farväl hälsningar till alla mina närmaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback