natasja: vendelaaaaaaaa!!!!!

i mitt hjärta kommer du att stanna för alltid
i mitt hjärta bultar ett band av glädje
ett band av lycka och
ett band av kärlek
du är en fallen ängel
en ängel uppifrån
en ängel som alltid kommer att stanna kvar
för i mitt hjärta kommer du att finnas för alltid
som en syster och inget kan skilja oss åt<3 älskar dig gumman!
i mitt hjärta kommer du att stanna för alltid
i mitt hjärta bultar ett band av glädje
ett band av lycka och
ett band av kärlek
du är en fallen ängel
en ängel uppifrån
en ängel som alltid kommer att stanna kvar
för i mitt hjärta kommer du att finnas för alltid
som en syster och inget kan skilja oss åt<3 älskar dig gumman!
DU ÄR SÅ GRYMT KUNG!! VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN DIG(A)


Kommentarer
venkaan

aaawww Natte du är den finaste som finns. trots att jag bara känt dig ett halvår känns de som jag känt dig för alltid. du är min syster och min soulmate. älskar dig hjärtat!

2012-01-24 @ 16:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0