natasja: skärpning

känner att jag varit extremt inaktiv på denna blogg här ett tag men nu ska jag verkligen försöka. tur att jag har venne som håller uppdaterade med hennes inlägg iaf (Y) annars så kommer jag just hem från träningen, fick veta att det är tävling i säffle lr göteborg 25 februari så jag taggar till tusen, nu trycker jag iaf varma mackor och sen blir det popcorn och knäck! vill även påpeka att vi hade våran första jobbiga onsdag efter lovet idag, tror att jag vill avlida när man har först språk och biologi på förmiddan och sen svenska, kemi, fysik och matte på eftermiddan till kl 4!!! slaveri säger jag bara, ni få hade gött pussis!
kan även säga adjöss till julen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0