natasja: a day without ya is like a saturday without candy!

onsda idag... så grymt lång dag, hade även biologiprov om cellen och allt sånt crap. kände verkligen bara för att slå igen ögonen och somna på fysiken och matten. hade dock en överspeedad sofia vid min sida så det var lite svårt hah finisarna alice och vendela (eller ni kanske känner henne som venkansänkarn) var borta idag. så det blir inga fina bilder med pennor i öronen eller fettobilder på oss denna gång ;D
SAG(G)A = SAKNAD I SINNE!!!! bäst att du drar dig till stan snart <3


Kommentarer
Anonym

!!!! VAD HAR VI SAGT OM DEN DÄR BILDEN :(:(:(:(:( BUHUUU:( jag bruakr vara snäll och lägga ut bara fina bilder på dig:(:(<3<3



haha men jag saknar dig med,varje dag. usch fina fina vän,varför bor vi så långt ifrån varann!!!!!!!!!!!!! och jag kommer till staden snart!

2012-01-19 @ 16:19:54
Saga

och förlåt vendela för att du måste tro att jag är en liten fjortis som skriver som jag gör haha. Känns så fel också att bara kommentera till Tarzan när ni faktiskt delar blogg och jag läser dina inlägg lika mycket. Så hej på dig med!!

2012-01-19 @ 16:24:13
URL: http://sagastenman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0