Vendela: KILLE SÖKES

fick inget napp förra gången jag la ut den här, konstigt nog, men jag försöker väl igen!
jag är en tjej på 17 år, 15 dagar, 23 timmar och 40 minuter.
jag är i desperat behov av en gudalik kille, han ska vara söt, helst ögon som man drunknar i, leende som får stjärnorna att falla ner och hår vackert som en kungakrona. ett plus är om han är snäll och rolig.
själv är jag helt vrickad, kan behöva att antal skönhetsbehandlingar, helst tillväxthormoner, en humor som gör att jag skrattar åt allt, röst som kan förväxlas med en treårings, ett hår som är omöjligt att reda ut och en kropp som liknar en elefant. dessutom är jag oerhört klumpig, och fantastisk odiskret, skulle kunna vinna pris i skrikerförallt och vågar inte gå ut själv på natten. Turkar och andra läskiga typer accepteras ej.
hör gärna av dig 0730346217



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0