natasja:

sköndag med fysik, biologi, matte och sen sluta 20 över 1, sovde dock lite länge i morse så jag såg ut som en häxa i håret och allt menmen what to do man, what to do..  har prov i matte imorn så jag stannade kvar och pluggade lite extra, kände mig faktiskt hur duktig som helst.  förhoppningsvist går detta prov lite bättre än de tidigare.
nu blir det iaf att luta sig tillbaka i soffan och kolla in lite jersey shore. ha det gött!
snacka om snygga kroppar!! om så nån här i lillsverige kunde ha en sån kropp..


Kommentarer
Sagan

haha åh du läste ju hela mitt inlägg för en gångs skull <3 tack finaste!! Och du är så galet duktig med pluggandet! Provet imorgon kommer gå prima! kram!

2012-02-07 @ 20:59:23
URL: http://sagastenman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0