Vendela: today is not my day

det första jag kommer att berätta är att vi körde poker på skolan idag. vi hade godis som insats och det blev första gången någonsin för mig som jag spelade. efter några failar (som att lägga sig med triss i nior) lärde jag mig tillslut tillräckligt för att inte kunna göra för stora misstag. vi hade även nationella i svenska som de flesta andra linjer. vid hålet hann vi gå och köpa butterbullar som vi satt och tuggade på medan vi kollade på Björn gustafsson på youtube. efter det fick vi lära oss hur man lägger tryckförband. min cykel hann även pajja idag. nu har jag pluggat massor om logaritmer och hoppas jag lärt mig tillräckligt för provet imorn. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0