Vendela: nytt år

ikväll är det sista gången jag går och lägger mig år 2011. egentligen är det sista gången jag går och lägger mig varje kväll eftersom en dag aldrig kan upprepas men när ett nytt år börjar är det något alldeles speciellt. man lovar sig själv att det nya året ska bli det bästa året någonsin. dagen efter vaknar man i samma säng som man alltid gjort och den där känslan om att allt är möjligt som man bara hade för några timmar sedan är borta. det är bara en vanlig dag, precis som alla andra dagar. jag älskar nyårsafton, jag älskar raketerna, jag älskar maten, jag älskar att alla verkligen försöker vara trevliga, jag älskar stämningen vid tolvslaget. jag älskar allt. men egentligen är nyårsafton bara en vanlig dag. en dag, som precis som alla andra dagar inträffar en gång per år. i år har iallafall jag ett nyårslöfte, mitt löfte är att gå ner i split.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0