vendela: dont look back tomorrow and think about what you colud have done today

imorse när jag vaknade hade jag inte köpt en ända julklapp, med lite smått panik begav jag mig in mot stan. när jag kom hem hade jag och joel slösat 1000 spänn men nu är det endast en julklapp kvar som ska inhandlas. dessutom hann vi med ett besök på subway, vilket gjorde min dag. efter det rullade en grå volvo in på östra grubbgatan fem, där hoppade jag in och vi rullade sedan vidare mot lund, där det skulle ridas!
när jag kom hem var jag utelåst så jag gick till frida och snackade litegrann. hon hann även klaga på min hästdoft..


Kommentarer
Frida

Hahahahahhahahahahaha:$

2011-12-17 @ 21:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0